צור קשר

מתיחת פנים ללא ניתוח בשיטת "חוטים" – Light Face Lift Thread

בית > מגוון הטיפולים > מתיחת פנים ללא ניתוח בשיטת "חוטים" – Light Face Lift Thread
 

השאירי פרטים למידע נוסף ומימוש ההטבה >>>


מהי מתיחת פנים "חוטים" (אפטוס)?
כמו כולם, אנו שואפים למראה צעיר ולעור מתוח ורענן. כשאנו יפים ורעננים, אנחנו מרגישים טוב והסביבה שלנו מגיבה אלינו בהתאם. אך בסופו של דבר הזמן עושה את שלו והשנים שעוברות מביאות עימן לא רק נסיון וחוכמת חיים... אלא גם מתבטאות במראה הפנים שלנו.

אז איך גורמים לעור הפנים להיראות מתוח ורענן ללא ניתוח?
עור מתוח, מורם ורענן – היום ניתן לעשות זאת ובקלות. מתיחת פנים עם חוטים, הינה תהליך פשוט ומהיר, המאפשר לבצע מתיחת פנים ללא ניתוח, בהליך קצר יחסית הנמשך פחות משעה.

מתיחת פנים עם חוטים היא טכנולוגיה רפואית המהווה מהפכה של ממש, היא מאפשרת לבצע מתיחת פנים ללא ניתוח ומכאן זכה לכינוי "חוטי הפלא". לא בכדי הפכה השיטה לפופולרית ביותר בקרב רופאים ומטופלים בכל העולם, בתך זמן קצר.

איך מתיחת פנים עם חוטים עובדת?

מתיחת פנים באמצעות חוטים המוחדרים לאזור הטיפול על ידי הרופא. הטיפול מאפשר להגיע למתיחת פנים ללא ניתוח, בהליך קצר שנמשך זמן קצר בו מוחדרים חוטים מסיסים לאזורים המבוקשים, בשכבת השומן התת-עורית.

הרמת הפנים ומתיחת הפנים עם החוט מתאפשרים בזכות רקמה פיברוטית חדשה אשר נוצרת בתהליך ביולוגי טבעי סביב החוטים. רקמה זו תומכת ומחזיקה את העור, גם לאחר מסיסותם של החוטים. החוטים עצמם עשויים מחומר סטרילי והם ידועים ברפואה שנים רבות, בעיקר בניתוחי לב.

למי זה מתאים?

תוצאת הטיפול הינה מתיחת העור באזור הטיפול, שנפל עם השנים עם הגרביטציה והחלשות העור. בכך ניתן לקבל מראה עור מתוח והחזרת הנעורים לפנים. טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח מתאים לבעלי עור שנפל עם השנים, באופן בו טיפולים אסתטיים כבר אינם יעילים מספיק אך עדיין לא בצורה דרסטית המחייבת מתיחה באמצעות ניתוח. אם את או אתה בני 30-55 (או אף יותר) ורוצים להראות רעננים יותר וצעירים יותר, מתיחת פנים עם חוטים הוא הטיפול בשבילכם.

חשוב לציין – הטיפול לא מתאים לכל אחת ואחד, ביצוע הטיפול מותנה בבדיקה ואבחון של ד"ר אליאב.

מתיחת פנים עם חוטים – למה לבחור בנו?

ד"ר שירה אליאב למדה את התורה והוסמכה לבצע את הטיפול בחו"ל על ידי ממפתח השיטה ד"רGiorgi Sulamandze , ומשתתפת בהשתלמויות באופן תדיר. מאז ועד היום צברה ניסיון רב בתחום.

מתיחת פנים - מחיר

עלות מחיר מתיחת פנים באמצאות חוטים משתנה מאדם לאדם, לקבלת הצעת מחיר למתיחת פנים מומלץ ליצור איתנו קשר בטלפון: 03-9600338


מעוניינ/ת בקבלת הצעת מחיר למתיחת פנים עם חוטיםצרי איתנו קשר במרפאה הקרובה לביתך

החדרת חוטים דקים לאורך אזורי המתיחה, הנתפסים ברקמת העור ומביאים להרמתו.
בשיטה זו מוחדרים החוטים לאזורים המבוקשים, בשכבת שומן התת עורי, באמצעות מחט קהה וארוכה (Cannula) ולאחר מכן, הרופא מוציא את המחט והחוטים נשארים בפנים.
החוטים נותרים כגוף זר בתוך העור, אשר סביבם בונה הגוף רקמה פיברוטית שתומכת ומחזיקה את העור, גם לאחר מסיסותם של החוטים.

לכל מי שעם השנים החל לראות קמטוטים על עור הפנים ונפילה של העור.
הטיפול מתאים לבעלי עור שנפל עם השנים, באופן בו טיפולים אסתטיים כבר אינם מסייעים, אך עדיין לא בצורה דרסטית המחייבת מתיחה באמצעות ניתוח.
הטיפול מקובל מאוד קרב בני גיל 30 עד 55, ואף למעלה מכך, תלוי בסוג העור ובמצבו. לרוב, אנשים בעלי עור עבה במיוחד או בגילאים מתקדמים יותר, נמצאים כאינם מתאימים לקבלת הטיפול.

כ- 18 עד 24 חודשים, תלוי במטופל ובסוג הטיפול.

התוצאה מתקבלת מיד בגמר הטיפול. בחלוף כשבועיים ימים ניתן לראות תוצאה סופית.

הטיפול עצמו כרוך במידת כאב קלה. הטיפול מתחיל בפעולת אלחוש נרחב באזור הטיפול הכרוך במידה של כאב. לאחר מספר דקות בהם מתחיל להשפיע חומר האלחוש, מתבצע הטיפול של החדרת החוטים. 

לרוב בטיפול הרמת פנים באמצעות חוטים תקופת החלמה קצרה וכבר בחלוף יום-יומיים ניתן להמשיך בשגרת החיים הרגילה. יתכנו שטפי דם ובצקות בפנים, אך לרוב ניתן לטשטש אותם במעט איפור וגם הם חולפים בימים שלאחר הטיפול.

לרוב ידועות תופעות של שטפי דם ובצקות, או תחושה מעט חריגה בפנים. תופעות אלו חולפות לרוב בימים שלאחר הטיפול.

כמו תמיד, קיימים מספר סוגי חוטים, של חברות שונות ובטכניקות שונות. אצל ד"ר שירה אליאב, מתוך המחויבות לבצע אך ורק את הטיפולים הטובים ביותר שתוצאתם הוכחה לאורך שנים, נעשה שימוש בחוטים מסוג Aptos, הנחשבים לפורצי הדרך בתחום ולטובים ביותר בעולם. הטיפול בשיטה זו אמנם מעט יקר יותר, אך תוצאתו מוכחת וכך גם משך זמן האפקטיביות שלו הארוך ביותר.